Program
A figyelemgazdaság átalakulása
A terem támogatója: TV2
Házigazdák:
Juhász Diána (Magyarország, Lounge Group), Molnár Máté (Magyarország, Lounge Group)
Az unalom TikTokon és Reels-videón érkezik! Kovács András Péter
Kovács András Péter (Magyarország)
Figyelem! Médiatartalom-szivárgásra felkészülni!
Schneider Henrik (Magyarország, Nielsen)
Figyelem! Reklámszivárgásra felkészülni!
Erőss Csaba (Magyarország, Dentsu)
Research Hungary: A média befolyásolási képessége 5 éve és manapság. És 5 év múlva…?
Géczi Tamás (Magyarország, Inspira Research)
Média-Hírek-Reklám-Kultúra
A hír TikTokon érkezik? Honnan vették a híreket 5 éve és manapság az emberek?
Keresztessy Zoltán (Magyarország, Post for Rent)
Színház: Ki ne szeretne reklámzajban élni? Stefanovics Angéla
Stefanovics Angéla (Magyarország)
Érkezhet-e a kultúra TikTokon?
Dejcző Alexandra (Magyarország, Lounge Group)
Research Hungary! Tudjuk-e, hogy valójában melyik média befolyásol?
Sólyom Balázs (Magyarország, Trendency)
Mit adhat nekünk ma a média?
Szinai Ádám (Magyarország, CIB Bank)
A politikai kommunikációs retorika és márkakommunikáció találkozása a boncasztalon
Bőhm Kornél (Magyarország, Kommunikációs szakértő)
Szilánkosodó média, szilánkosodik a krízis, szilánkosodik a kríziskommunikáció is?
Pálfalvi Márta (Magyarország, Provident), Bőhm Kornél (Magyarország, Kommunikációs szakértő), Maczelka Márk (Magyarország, SPAR Magyarország), Szinai Ádám (Magyarország, CIB Bank), Tüskés Henrietta (Magyarország, Bayer), Balázs Ildikó (Magyarország, Auchan)
Az ember, aki elvesztette a természetét.
Teremi Balázs (Magyarország, OTP Bank)
Bőhm Kornél (Magyarország, Kommunikációs szakértő), Mondovics Péter (Magyarország, Mastercard), Szigeti Péter (Magyarország, Central Médiacsoport), Kovács András Péter (Magyarország, Yettel), Teremi Balázs (Magyarország, OTP Bank), Major Helga (Magyarország, Publicis Groupe Hungary), Murányi Linda (Magyarország, Erste Bank Hungary)
Mit adhat a kultúrának a fizetős fal?
Szabó Zoltán (Magyarország, HVG), Pohly Ferenc (Magyarország), Bognár Bálint (Magyarország, Central Médiacsoport), Juhász Edina (Magyarország, Ringier Hungary)
Színház: Ember a színpad előtt - Illés Gabriella, Szabó Győző, Kamarás Iván
Szily Nóra (Magyarország), Illés Gabriella (Magyarország, TulipánTündér Produkció), Szabó Győző (Magyarország), Kamarás Iván (Magyarország)
Nem kell megvágni, csak sűrűn új és újabbakat leadni! Varga Livius
Varga Livius (Magyarország)
A közszolgálat appon érkezik: Hogyan fér el egy oroszlán a zsebedbe?
Varga Péter Dávid (Magyarország, Smart Design)
Szemlélem az embert.
Szily Nóra (Magyarország), Gazsi Zoltán (Magyarország, Eisberg Hungary)
Kultúrát a magyar médiába! A hagyományos média kultúrateremtő és közvetítő szerepe.
Laczkó Endre (Magyarország, Atmedia), Hegyi Nóra (Magyarország, Kolibri Pictures), László Krisztina (Magyarország, Remind), Csáti Melinda (Magyarország, Ringier Hungary), Milassin Levente (Magyarország, MFB)
Research Hungary Mit csinálnak az emberek a reklámblokk alatt?
Perjés Tamás (Magyarország, Kantar Hoffmann)
Szót kér a Z generáció: Újgenerációs márkák
Trunk Tamás (Magyarország)
Színház: A festett ördög - neked tényleg a divat mondja meg, hogy ki vagy?
Csajbók Mariann (Magyarország, LanceCom), Szabó Béla (Magyarország, Magyar Telekom), Feicht Zoltán (Magyarország), Lőrincz Emma (Magyarország)
Egy reklám nélküli világban mit adhatunk el, mit vásárolhatunk? A márkáknak fel kell készülnie a reklámok nélküli világra. Mert a reklám elég sok szarnak az okozója. Direkt és indirekt módon. Mi lesz a purpose után?
Szabó Béla (Magyarország, Magyar Telekom)
Lehet-e a reklám kulturális termék, pl. televíziós műsorszám?
Pőcze Balázs (Magyarország, Mito Creative), Szabó Béla (Magyarország, Magyar Telekom), Vernyik Imre (Magyarország, Fourfourlab), Szűcs Gergely (Magyarország, Metorika), Kiricsi Dávid (Magyarország, Erste Bank Hungary), Kassitzky Attila (Magyarország, Dot Creative)
Mielőtt megvennéd, gondold át, hogy valóban szükséged lesz-e erre a termékre? Na de ki látott már olyan kereskedőt, aki önmaga üzlete ellen beszél?
Tóth Orsolya (Magyarország, Media Dynamics), Pataky Piroska (Magyarország, MBH Bank), Kovács András Péter (Magyarország, Yettel), Fülöp Gábor (Magyarország, Provident)
Színház: A gyilkos humor - Badár Sándor
Badár Sándor (Magyarország)
Hogyan tálald úgy a tartalmakat, hogy eltaláld a meglévő célcsoportjaid attitűdjeit.
Ganzler Orsolya (Magyarország, szeretlekmagyarorszag.hu), Kolossváry Balázs (Magyarország, Ringier Hungary), Pácsonyi Daniella (Magyarország, Central Médiacsoport), Varga-Nagy Eszter (Magyarország, HEINEKEN), Alberti Petra (Magyarország, Marquard Group Hungary), Szilágyi Gábor (Magyarország, Remind)
SZÍNHÁZ
Színház: Civilizáció és média. Kolovratnik Krisztián és Badár Sándor
Badár Sándor (Magyarország), Kolovratnik Krisztián (Magyarország)
Miért legyek áldás, ha lehetek átok is! Vágyom a tilosba!
Zenevonat Szuperprodukció az LGT sztárjaival és Horváth Charlie (Magyarország)
A változtatás jogát fenntartjuk!